Översättningar görs automatiskt av Google Translate och SigtunaHem ansvarar inte för att de är korrekta.
Ring oss

Vi söker kundkoordinator till kundservice

Kundkoordinator till Kundservice – VIKARIAT 
Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team bestående av fem medarbetare med placering på SigtunaHems marknadsavdelning. Avdelningen som helhet ansvarar för kundservice, uthyrning samt marknad/kommunikation.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Du kommer att ta emot samtal och besök i vår Kundservice, koordinera serviceanmälningar och vara behjälplig i de flesta frågor som rör våra hyresgäster och de som står i vår bostadskö. Kundservice är naturligtvis mycket mer än besök och samtal, det är också vår bobutik dit våra hyresgäster kommer för att välja färg och tapet, för att hämta sina nycklar, för att byta lägenhet eller hyra ett garage. Vår Kundservice finns på SigtunaHems huvudkontor i Märsta.

Det här förväntar vi oss av dig
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning. Vi tror att du har tidigare erfarenhet från sälj- och serviceyrken, gärna i fastighetsbranschen. Du är allmänbildad, omvärldsorienterad och ser det som en självklarhet att ta ansvar över sitt arbete och har struktur för att kunna hantera flera saker samtidigt.

Vi tror att vår framtida kundservicemedarbetare är en flexibel och prestigelös person, som uppskattar att jobba i team. Som har stor social förmåga och mogenhet att hantera olika människor på ett enkelt sätt.

Du ska ha god datavana, erfarenheter av Office-paketet och goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt ytterligare språk är meriterande. Vi arbetar i FAST2, som är vårt fastighetssystem.

Dessutom vill vi att du har ett brinnande intresse för service, trivs med att arbeta i en nära kundrelation, är flexibel och prestigelös. Och framför allt att du vill bidra till vår vision: att ha Sveriges mest nöjda hyresgäster!

Det här kan vi erbjuda
Ett fritt och omväxlande jobb där du får många stimulerande kontakter med våra hyresgäster; ett härligt gäng arbetskamrater; i en av landets snabbast växande och mest attraktiva kommuner med nära till allt.

SigtunaHem eftersträvar mångfald. Vi värdesätter de kvaliteter
som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Tjänsten är ett vikariat fr.o.m 2018-09-24 t.o.m 2019-03-31, med tjänstgöring 40 timmar per vecka.

Intresserad?
Vi vill ha din ansökan via vårt webbformulär senast 2018-08-26.
Ansök här: Ansökan Kundkoordinator – vikariat

Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta kundservicechef Maria Lundqvist på telefon 08-591 796 00 eller via mejl maria.lundqvist@sigtunahem.se. (Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt webbformulär. )
Facklig representant från Vision är Lola Svensson 08 – 591 796 78.

Vi har valt våra samarbetspartners i denna rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra försäljare av rekryteringstjänster.